top of page

מודד מוסמך בשרון – פנו למומחים בתחום

עודכן: 12 באוק׳ 2023

מזל טוב קניתם בית/דירה/שטח סיימתם את כל סיפור המשכנתא, עו"ד...חתמתם ופרק ראשון ומאוד חשוב נמצא מאחוריכם. בשלב השני אתם פונים לקבלן או אדריכל/מעצב פנים ומבקשים ממכם לבצע מדידה.

הגעתם למקום הנכון. חברתינו "4 פינות" מספקת שירותי מודד מוסמך בשרון וברב חלקי הארץ.

מודד מוסמך בשרון

המודדים המוסמכים שלנו מבצעים מגוון מדידות ובהתאם לצרכים של הלקוח, מותאם מכשיר המדידה.

כל מכשירי המדידה שלנו משתמשים בטכנולוגיות הכי מתקדמות שיש היום בשוק, רחפנים, סורקי לייזר, דיסטומטים.

המודדים שלנו בעלי נסיון של שנים בתחום והם מכירים את הצרכים של העיריות/מועצות/אדריכלים/מעצבים ופועלים בהתאם.


התקשרו/ השאירו פרטים בטופס או דברו איתנו בצ'אט וקבלו הצעת מחיר במקום.



מודד מוסמך בשרון – כיצד משתלב המודד בשלבי הבנייה?


בתהליך של בנייה חדשה יש 4 שלבים:

  1. מדידה ראשונה - בשלב הראשון, ולפני שלב התכנון, נשלח מודד מוסמך בשרון על מנת לבצע מדידה בשטח ולהפיק מפה טופטגרפית בהתאם לרישוי זמין. המפה הטופוגרפית/מצבית עולה למערכות העירייה/מועצה ומקבלת גושפנקה שהכל תקין ואין חוסרים במפה. למפה הטופוגרפית יש תוקף של חצי שנה עד להיתר, במידה ולא הספקתם יש צורך בחידוש חתימה.

  2. לאחר המדידה הראשונה תתחיל האדריכלית לתכנן את בית החלומות שלכם בהתאם למדידה שלנו. לאחר הגשת התוכנית האדריכלית והעלתה למערכות רישוי זמין, ובמידה והתקבל היתר בנייה, יגיע המודד המוסמך למדידה השנייה. עכשיו תורו של המודד לפעול לפי תוכניות האדריכל, לסמן את גבולות המגרש (במידה ולא סומנו במדידה הראשונה) סימון גבולות המבנה, סימון כלונסאות ומה הגובה האבסולטי של המגרש.

  3. למדידה השלישית מגיע המודד המוסמך כאשר השלד מוכן. מטרת המדידה היא לוודא שהשלד הנבנה תואם במיקומו את הקואורדינטות שנקבעו.

  4. המדידה הרביעית והאחרונה נעשית לאחר סיום הבנייה כאשר רוצים לקבל טופס 4. מטרת המדידה היא לוודא שאין חריגות בנייה והקבלן בנה בדיוק לפי היתר הבנייה. אין חריגה מקווי הבניין וגובה הרצפה.


איך מתבצעת המדידה בשטח?


המודד המוסמך משתמש בתב"ע (תוכנית בניין עיר) על מנת לקבל הערכה ראשונית על השטח אותו הוא צריך למדוד.

חברתינו 4 פינות משתמשת בשלושה סוגים של מכשירי מדידה. דיסטומט, רחפן, סורק לייזר.

במדידות לפני בנייה חדשה אין לנו צורך בסורק הלייזר. כאשר מדובר על תוספות בנייה אנחנו משתמשים בסורק לייזר על מנת לקבל נתונים יותר עשירים על הנמצא בשטח.

גם הדיסטומט וגם הרחפן משתמשים בשיטת מדידה שנקראית גאודזיה לווינית. כשמה כן היא, המכשירים מתאפסים על מספר לווינים על מנת לקבוע את מיקומם ביחס למפה הארצית.


מה העלות של מודד מוסמך בשרון?


חשוב להבין כי אין מחירון אחיד לכל המודדים אבל המחירים משתנים ברמות של מאות שקלים ואלו לא סכומים משמועתיים כשמדובר בפרוייקט בנייה שעולה מליונים.

כפי שציינו למעלה, היום התוכניות מוגשות דרך מערכת רישוי זמין, התהליך מורכב יותר מבעבר. הדרישות של המרכז למיפוי ישראל העלה את הסטנדרטים ולכן יש חשיבות מאוד גבוהה למדידה מקצועית ומדוייקת.

כל טעות במפה הטופוגרפית, תגרום לדחייה של 30 יום והמתנה מיותרת לוועדה הבאה שתדון בבקשה.

ממליצים לעבור על הבלוג מחירון מדידות מחירון לקבלת הערכה כללית על עלויות העסקת מודד מוסמך בשרון.



אז מודד מוסמך או לא ?


אין אפשרות לשכור את שירותיו של מודד שאינו מוסמך שכן המפה הטופוגרפית חתומה ע"י מודד מוסמך ומוגשת לרשויות. המודד חייב להיות מודד מוסמך ולא דיי בכך, רשיונו צריך להיות בתוקף!


חברת 4 פינות מתאימה לכל פרוייקט את הציוד והמודד המנוסה ביותר עבורו. כל המודדים בעלי נסיון של שנים רבות בתחום, ונסיון חוסך זמן וחוסך כסף.

37 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page